یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

در رگولاتوري بررسي شد.

اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پيشخوان خدمات دولت

مجتبي نصيري

سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰


معاون امور پستي سازمان تنظيم مقرارت و ارتباطات راديويي گفت: يش‌نويس مصوبه "اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غيردولتي" با مشارکت صاحب‌نظران، متخصصان، دارندگان پروانه دفاتر پيشخوان و تعدادي از روساي انجمن‌هاي صنفي اين دفاتر در حال تدوين است.

وايمکس نيوز- مجتبي نصيري با اشاره به اين مطلب  گفت: براساس ماده 26 اساسنامه شرکت ملي پست جمهوري اسلامي ايران که در مرداد سال 95 در مجلس شوراي اسلامي تصويب شد، صدور مجوز راه‌اندازي، تاسيس و نظارت بر دفاتر پيشخوان دولت و بخش عمومي غيردولتي و برون‌سپاري خدمات دولت به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي واگذار شده است.
  اين مقام مسوول افزود: از زمان تصويب مجلس بايستي آيين‌نامه‌ها، ضوابط و مقررات متناسب با قانون بروز رساني و اجرايي شود و بر همين اساس آيين‌نامه قبلي در اين زمينه با نظرخواهي از ذينفعان بازنگري و تصميم بر اين شد که فرايند صدور، تمديد و امور مربوط به مديريت دفاتر پيشخوان خدمات دولت در قالب پيش‌نويس "اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پيشخوان خدمات دولت" تهيه و براي تصويب به کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارسال شود؛ همچنين مصوبه‌هاي مربوط به برون‌سپاري خدمات، براي تصويب از سوي مراجع ذيصلاح، به صورت جداگانه تهيه شود.
وي با اشاره به اينکه پيش‌نويس تهيه شده براي نظرخواهي از تمامي انجمن‌هاي صنفي استاني به ادارات کل مناطق نه‌گانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ارسال شده است، تصريح کرد: ادارات کل مناطق نه‌گانه سازمان قرار است جلساتي را با انجمن‌هاي صنفي دفاتر پيشخوان برگزار کرده و ضمن تشريح آيين‌نامه، نظرات آنها را دريافت کنند.
  به گفته نصيري ، پس از دريافت و جمع‌بندي نظرات، پيش‌نويس مصوبه در کميته تخصصي فرعي کميسيون که با حضور کانون کشوري دفاتر پيشخوان خدمات دولت، نمايندگان انجمن‌هاي استاني و ساير ذينفعان برگزار مي‌شود، بررسي و پس از جمع‌بندي نظرات براي تصويب به کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات ارسال مي‌شود.
وي تصريح کرد: پس از تصويب اصول حاکم برصدور پروانه پيشخوان خدمات دولت، مصوبات مورد نياز براي فرايند برون سپاري خدمات اجرايي مي‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو